Kategoria: Tutkimusten loppuraportit

VTM Kari Karppinen, VTT Johanna Jääsaari, professori Ullamaija Kivikuru Media ja valta kansalaisten silmin Tutkimuksessa selvitetään kansalaisten näkemyksiä mediasta ja vallasta sekä ylipäänsä median asemasta yhteiskunnassa. Tavoitteena on ollut kartoittaa, minkälaisia merkityksiä ja odotuksia kansalaiset liittävät median toimintaan ja millä perusteilla median suoritusta arvioidaan. (lataa PDF)

Lue lisää

Helsingin kauppakorkeakouluProfessori Liisa Uusitalo Kuluttajat ja viestintä tietotaloudessa Kolmivuotisessa (2008-2010) tutkimusprojektissa tarkastellaan markkinoiden muutosten, erityisesti digitalisoitumisen ja globalisoitumisen vaikutusta media-alan yrityksiin ja palveluihin sekä kuluttajien media- ja viestintäkäyttäytymiseen. Tutkimuksesta lisää Helsingin kauppakorkeakoulun sivuillahttp://www.hse.fi/FI/research/t/p_20/cobi

Lue lisää